Wednesday, May 28, 2014

[TESTIMONI] Set Sendi Shakle ~ himpunan testimoni~

Assalamualaikum.
Holla.

Jom kita baca testimoni kejayaan mereka yang telah menggunakan set sendi Shaklee *^_^*

Testimoni Mak saya sendiri 
" Mak saya mula mengambil set sendi Shaklee ialah pada pertengahan bulan Januari 2014. Mak saya mengalami sakit belakang yang teruk sehinggakan belakang mak saya bongkok akibat tulang belakang yang bercantum. Kesakitan mak saya bertambah apabila duduk terlalu lama, memandangkan mak saya juga mengajar orang dirumah. Pernah juga mak saya mengalami sakit belakang sehinggakan tidak boleh berjalan dan hanya merangkak untuk mengambil wudu' dan bergerak. Setelah menggunakan set Sendi Shaklee, Alhamdulillah mak saya kini tiada sakit-sakit belakang dan boleh solat dan mengajar orang dengan baik.Bahkan kawan-kawan mak saya juga kagum dan mengorek rahsia mak saya tiada sakit belakang lagi."


Testimoni 1

Testimoni 2


Testimoni 3
T

Testimoni 4


baca set sendi Shaklee disini

With Love,
Shiken Azhar








Noorashiken Zainal
Shaklee Independent Distributor (ID NO 1077312)
019-2783660 (watsap / sms)
FB : Shiken Azhar

# Daftar sebagai AHLI hanya RM 65 | Pos RM10 (semenanjung) RM20 (Sabah & Sarawak)
# Penjimatan 20% dan keatas setiap produk Shaklee.
# Pendapatan 4-6 angka.
# Bonus bulanan.
#  Peluang mendapat Car Fund
# Peluang melancong ke luar negara.
# Peluang mengerjakan Umrah 
# Team sokongan yang MANTOP ! 
# Peluang mendapat Seminar & tuisyen marketing dari mereka yang berjaya.

SERTAI KAMI SEKARANG !!!
Hubungi : Shiken 0192783660 

0 comments:

Post a Comment