Tuesday, May 20, 2014

VISION BOARD 2014/2015

Assalamualaikum.

Bulan lepas saya hadiri seminar Inpirasi. Dalam seminart tu ada cadangkan buat Vision Board. Vision Board bergambar. Dalam seminar bertekad dan berhasrat nak buat vision board. Balik dari seminar, niat nak buat vision board terus tertangguh. 

Awal mei, saya tak nak macam bulan April. Lemah, down, Malas, ber Alasan. Benda pertama buat ialah vision board. Vision board pertama ialah TEMPAT YANG MESTI PERGI lepas melakukan haji & umrah.

KOREA.

Ye Korea.

Kenapa korea?

Sebab saya suka dengan cerita Korea.

Lagi2 Winter Sonata punyer tempat. Romantiknyer.

Lepas siap side Vision Board? Baru saya buat main vision board. 

Inilah vision board saya.

Walaupun tak lengkap, tapi hampir 70% hasrat saya tahun 2014/2015 ada dalam vision board saya ni. Saya kongsikan di sini ye.
Mesti ada yang kata saya dah macam minah jenin kan? Saya dah tak kisah. Saya nak berjaya. Gaji saya hanya cukup untuk keperluan dan kehendak kami sekeluarga. Nak infaqkan pun tak mampu nak infaq beribu-ribu. Bila tengok 'bersamamu' Tv3, memang nak sangat bantu insan-insan yang memerlukan bantuan dari kita.
Sejak terlibat secara langsung dalam pembelajaran awal kanak-kanak secara langsung. Saya mula buka mata, dan mahu menyumbang kepada pembelajaran awal kanak-kanak. Saya nak buka 1 pusat asuhan islam  untuk ajar kanak-kanak yang miskin. Saya nak diorang pandai dan beriman macam kanak-kanak elit yang lain.
Cukuplah buat masa sekarang. Nak fikir esok nak buat aktiviti apa pulak untuk kanak-kanak ni.
Doakan vision board saya capai sasaran.


With love,
Shiken Azhar
019-2783660








Noorashiken Binti Zanal @ Zainal
Shaklee Independent Distributor (ID NO 1077312)
nshazken@gmail.com
019-2783660

0 comments:

Post a Comment